|
Amir
20:58
سه شنبه 24 مرداد 1391
|
|
طراح ارشد استدیوی Yager جناب Jorg Friedrich, تایید کرده است که هم اکنون این استدیو در حال کار بر روی پروژه ای بزرگ و جدید است.
اطلاعات ما در مورد این پروژه به همین میزان میحدود میشود.همچنین در گفتگو با Joystiq استدیو ی Yager از اعلام دخیل بودن ناشر Spec ops : The Line(کمپانی 2K Games) در این پروژه, خودداری کرد.او همچنین از میزان فروش Spec ops سخن گفت.علی رغم وجود نظرات مثبت و اشتیاق بازیبازها در قبال بازی او گفت :
نقل قول:
صادقانه بگویم, آن(میزان فروش) خیلی خوب به نظر نمیرسد.
|
او همچنین از قرار دادن اچیومنت هایی در بازی که بر اساس تصمیمات اخلاقی بازیباز هستند, اظهار پشیمانی کرد.
نقل قول:
من واقعا از اینکه ما اچیومنت هایی بر اساس تصمیمات اخلاقی داشتیم, پشیمانم
|
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1189
Amir
20:56
سه شنبه 24 مرداد 1391
|
|
قسمت مولتی پلیر بازی Call of Duty: Black Ops 2 در میزبانی که شرکت Activision ترتیب داده بود قابل بازی بود
VG247 نیز به برسی این میزبانی پرداخته است
به علت طولانی بودن مطلب ادامه را در ادامه ی مطلب بخوانید با تشکر
تعداد بازدید از این مطلب: 1374
Amir
20:54
سه شنبه 24 مرداد 1391
|
|
رییس استدیو Crystal Dynamics آقای Darell Gallagher اعتقاد دارد که عنوان آخرشان یعنی Tomb Raider که در حال کار بر روی آن هستند نباید با سری Uncharted استدیوی ناتی داگ مقایسه شود.شاید موضوع از زمانی آغاز شد که بسیاری از افراد و هواداران با نمایش ها و تریلر های منتشر شده از این عنوان در E3،شروع به مقایسه آن با سری محبوب آنچارتد کردند.اما به نظر میرسد Gallagher کاملا با این موضوع مخالف باشد.
او در مصاحبه اخیر خود در این رابطه اعلام کرده که دو بازی کاملا از زمان آغاز تا پایان با هم متفاوت خواهند بود،اما اشاره کرد که تفاوت های کوچک بین این دو عنوان سبب خواهد شد که دو بازی کاملا احساس متفاوتی را به شخص منتقل کنند.او گفت:
"خوب،البته در واقع هر دو بازی دارای سبک اکشن-ماجراجویی هستند و قبول دارم که در این صورت میتوان آنها را تاحدودی با هم مقایسه کرد و این موضوع را انکار نمیکنم.اما باید توجه داشت که خود سری آنچارتد بسیاری از المان هایش را از سری بازی های قدیمی Tomb Rider قرض گرفته است،به همین خاطر ممکن است شباهت هایی وجود داشته باشد.اما ما اعتقاد داریم که زمانی که بازی به طور کامل در اختیار مخاطب قرار گیرد آنها از ابتدا تا انتهای بازی تجربه ای نو را با بازی داشته باشند."
او ادامه داد:
"به نظر من از این نظر میتوانند مورد مقایسه قرار گیرند که شاهد دو عنوان بسیار بزرگ و اکشن در تابستان باشیم،که هر کدام دارای بازیگران و حال و هوا و داستان متفاوت باشند که هر کدام را از دیگری به طور کامل متمایز میسازد.در این مورد نیز اینگونه است و داستان بازی،نوع روایت و تم کلی آن و همچنین از همه مهمتر کارکترمان بسیار با بازی دیگر متفاوت است.و حتی عمیقتر و مهمتر از آن در گیم پلی ما شاهد لارایی مبتکر هستیم که شما در دمو ها شاهد آن بودید که باز از نظر من تفاوتی دیگر با آنچارتد رقم میزند.همچنین در مورد ساختار بازیمان ما شاهد فضاهای وسیعتر نسبت به عنوان مذکور هستیم.قابلیت شکار حیوانات در جزیره از دیگر تفاوت هاست و علاوه بر این ها در موارد دیگری که هنوز به طور کامل به نمایش نگذاشته ایم تفاوت وجود دارد."
من اعتقاد دارم که بین دو بازی تفاوت های بسیار کوچکی وجود دارد که با تاثثیر خود و در کنار هم باعث میشوند دو بازی کاملا از هم جدا و متفاوت به نظر آیند."
این ریبوت در تاریخ 5 مارس 2013 برای سه پلت فرم 360،PS3 و PC عرضه خواهد شد.
منبع:vg247.com
تعداد بازدید از این مطلب: 1247
Amir
10:22
سه شنبه 24 مرداد 1391
|
|
تعداد بازدید از این مطلب: 1387
Amir
10:18
سه شنبه 24 مرداد 1391
|
|
Kazunori Yamauchi تهیه کننده Gran Turismo 6 به تازگی در صحبت های خود احتیاط بسیار فراوانی را در مورد تاریخ قسمت ششم این بازی داشته است.
وی در رویداد Gran Turismo 5 Asia Championship 2012 با صحبتی که کرده به نظر می رسد که که اصلا قصد ندارد به این زودی ها در مورد تاریخ انتشار بازی حرف خاصی بزند.
Yamauchi اذعان کرده است :اگر من بخواهم که تاریخ انتشار بازی را بگویم شما به همراه دیگر مردم در نهایت چیزی مثل این را می گویید :این بازی دوباره به تاخیر افتاده ؟ بنابر این دیگر نمی خواهم چیز خاصی در این مورد بگویم.
پس از تاخیر های مداوم GT5 احتمالا عاقلانه ترین راه همین ایده می باشد.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1288
Amir
10:17
سه شنبه 24 مرداد 1391
|
|
Troedsson در صحبت هایی با GDC اروپا اعلام کرده است : چیزهای بسیار الهام بخشی وجود دارد که باعث می شو د ما بفهمیم چگونه باید این فرنچاینز را رو به جلو حرکت دهیم. این موارد می تواند شامل همه چیز از جمله بازخورد طرفداران ، تحقیقات پیرامون وضعیت بازار و البته مهمتر از همه ، آن چه که خود ما می خواهیم بسازیم باشد. این کار فط به صورت تنهایی عملی نمی شود و بله من می دانم که Battlefield 4 احتمالا می تواند خلاقانه ترین نام ما برای همیشه باشد. من نمی توانم در مورد بازی اظهار نظر کنم چرا که همه این موارد یک راز می باشد.
ما هنوز هم می خواهیم در سبک مدرن و روز باقی بمانیم . احساس ما این است که می توانیم این سری را در چنین دوره ای ادامه دهیم.Battlefield 4 می تواند در این فضا به زندگی خود ادامه دهد و بسیار موفقیت آمیز هم باشد.
البته این حرف های بدان معنا نیست که دنباله Bad Company احتمالا دیگر وجود نخواهد داشت.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1246
|
|