|
Amir
21:29
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
جیسون روبین (Jason Rubin) که به تازگی به سمت مدیریت کمپانی THQ در آمده است اعلام کرده است که استودیو های داخلی THQ به مدت 60 روز است که فعالیت خود را بر روی چهار عنوان بازی جدید متمرکز کرده اند. او در صحبت هایی عنوان کرده است: "اولیت اصلی ما بر روی پروژه های در حال عرضه خود مانند Darksiders 2 ،South Park: The Stick of Truth ،Metro: Last Light و Homefront 2 استوار است و در عین حال پروژه های جدیدی هم به وسیله استودیو های Turtle Rock ،Collision ،Crytek و پروژه جدیدی از Patrice Désilets در حال ساخت هستند." او در ادامه عنوان کرد: "جدا از پروژه های فعلی، در طول 60 روز اخیر هر چهار استودیو داخلی ما در حال کار بر روی عناوین جدیدی هستند که من معتقدم موجبات موفقیت هایی در آینده را برای THQ فراهم می آورد." روبین اطلاعات زیادی در مورد پروژه های آتی خود ارائه نداده است اما این نکته را عنوان کرده است که شرکت به دنبال فرصت های جدید برای کسب درآمد در حوزه بازار فروش بازی ها بر روی PC و عرضه نسخه های دیجیتالی بازی ها در شبکه استیم است.کمپانی THQ در سه ماهه آغازین سال پس از مدت ها تلاش سخت با رشد میزان سود دهی روبرو شد. هم چنین کمپانی در 8 ماه اخیر با کاهش هزینه های اضافی خود توانسته است بیش از 210 میلیون دلار صرفه جویی عرضی داشته باشد.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1621
Amir
21:28
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
بنابر گفته*ی Eurogamer.cz که منبع نزدیکی به 2K محسوب می*شود، بازی Mafia 3 برای کنسول های نسل بعد منتشر خواهد شد.به گزارش Eurogamer.cz در اصل Mafia 3 قرار بود تا برای کنسول های Xbox360 و PS3 منتشر شود اما به نسل بعد موکول شد.سایت VG247 با 2K Games در مورد این مبحث تماس گرفته ولی در جواب فقط شاهد این که "2K در مقابل شایعات و حدس گمان ها بر روی اینترنت اظهار نظری نخواهد کرد" بوده است.همچنین این منبع عنوان داشته است که بازی Mafia 3 در سال 2013 منتشر خواهد شد.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1616
Amir
19:0
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
sleeping dogs
تعداد بازدید از این مطلب: 1644
Amir
18:0
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
طی نمایش های اخیر Dishonored عنوان Stealth/Action Advanture استدیو Arkane و کمپانی Bethesda شاهد استفاده Corvo،قهرمان بازی، از انواع و اقسام سلاح ها و جادو ها بودیم که ممکن است بسیاری از هواداران تصور کنند که این میزان توانایی ممکن است باعث شود که سبک مخفی کاری بازی از بین برود و از بین بردن دشمنان آسانتر شود.اما Arkane نظر دیگری دارد و از هواداران میخواهد دوباره درباره این موضوع تفکر کنند.
Raphael Colantonio از طراحان و مدیران Arkane در مصاحبه ای با
Joystiq
اعلام کرد که:
نقل قول:
ما در بازی با پارادوکس سختی مواجه شدیم و آن این بود که قصد داشتیم به شما نیروهای مافوق بشری بسیار قدرتمندی بدهیم و بازیباز را به شخصی نیرومند تبدیل کنیم اما از سوی دیگر قصد نداشتیم که بازی را چندان ساده کنیم.بنابراین زمانی طول کشید تا این موضوع را درست کنیم.هر کدام از قدرت های شخصیت اصلی مدت دوام،مصرف مشخصی مانا و دیگر موارد به همراه دارد.بنابراین حتی اگر قدرت شما بسیار شگفت انگیز و خارق العاده باشد شما احتمالا با خود خواهید گفت "احتمالا بیشتر از سه ثانیه نتوانم از آن استفاده کنم!"
|
او ادامه داد:
نقل قول:
البته ما همواره با هم بحث میکنیم که این خط و میزان کجا باید باشد.آیا میبایست آن را کمی عقب تر بیاوریم و بازیباز را در استفاده از این قدرت ها محدود کنیم و یا نه به آنها آزادی بیشتری بدهیم.مطمئن باشید تا جایی که بدانیم امکان پذیر است،خواهیم پذیرفت و این قدرت ها را به بازیباز خواهیم داد.
|
حال شما خواهان قدرت زیاد در بازی هستید یا نه میخواهید با سختی در بازی مواجه شوید؟میتوانید نظرات خود را اعلام کنید!
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 2060
Amir
15:46
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
امروز در طی خبری، شرکت بزرگ Naughty Dog به هواداران خود در فیــــسبوک اعلام کرد فردا یعنی روز سه شنبه خبر بسیار بزرگی را پیرامون بازی Uncharted 3 به انان خواهد داد. این استودیو که در حال حاضر مشغول ساخت عنوان جدید خود یعنی The Last of Us می*باشد، در پیام خود این جمله را ذکر نموده است. "اخبار مهم بازی Uncharted 3 فردا منتشر خواهد شد. حتما در این رابطه سایت*های Naughty Dog blog, و PlayStation blog بررسی کنید و برای دریافت جزئیات کامل پیرامون این خبر به سایت ای جی ان بروید."
در حال حاضر این خبر بزرگ چه چیزی است اطلاعی در دسترس نیست. این صفحه در روز سه شنبه به روز خواهد شد.
منبع
منبع2
منبع3
تعداد بازدید از این مطلب: 719
Amir
15:46
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
گر کمپانی برادران وارنر و Rocksteady تصمیم به ساخت نسخه جدیدی از بازی Batman را بگیرند این بار دیگر Paul Dini نویسنده دو بازی قبلی بتمن در جریان ساخت بازی جدید آنها را همراهی نخواهد کرد. او به تازگی عنوان کرده است که در جریان نویسندگی داستان بازی دیگری در زمینه بتمن فعالیت نخواهد کرد. او دلایل این اقدام خود را این گونه بیان می کند: "آخرین باری که من با استودیو Warner Interactive در مورد عنوان آینده ای از بازی بتمن صحبت کردم سپتامبر سال گذشته بود که در جریان توسعه مراحل داستانی عنوان Arkham City بودیم. به طور طبیعی در آن زمان به علت جوی که به دلیل علاقه به بازی Arkham City در جریان بود همه از من در مورد عنوان سومی از این سری بازی سوال می کردند و حقیقت موضوع این است که خود من هم در این زمینه مشتاق بودم." او در ادامه بیان کرده است: " وقتی من در مورد احتمال کارم بر روی عنوان سوم سوال پرسیدم، به من گفته شد که Rocksteady به تازگی کار را بر روی عنوان دوم تمام کرده است و هنوز زمان زیادی طول خواهد کشید تا اعضای دور هم جمع بشوند و در مورد برنامه آینده بحث کنند. بعد ها گفته شد که این مسائل مربوط به آینده می شود از طرفی وارنر و Rocksteady ممکن بود علاقه ای به همکاری طولانی مدت با یک نویسنده نداشته باشند، در واقع از این مساله این گونه برداشت می شد که اگر کار جدیدی به من پیشنهاد شد، آن را می توانم بپذیرم."
او در ادامه عنوان کرد که متوجه شده است که کمپانی وارنر برای سمت نویسندگی داستان فرد جدیدی را جایگزین کرده است.
او در صحبت هایش پیرامون همکاری با وارنر و Rocksteady عنوان کرده است: "همکاری با این دو استودیو پیرامون هر دو بازی مربوط به دنیای Arkham بسیار جالب بود، و من از هر دوی آن استودیو ها بابت تجربه فوق العاده ای که در اختیار من گذاشتند سپاسگذارم. استودیو Rocksteady مجموعه ای از هنرمندان و داستان پردازان فوق العاده است، و من بسیار خوشحال هستم که با این تیم همکاری داشتم و اگر زمانی فرصت همکاری مجدد دست بدهد بسیار عالی خواهد شد."
تعداد بازدید از این مطلب: 1504
Amir
11:28
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
Huw Beynon، سرپرست بخش ارتباطات جهانی در شرکت THQ، به تازگی پستی در اکانت Foursquare خود داده که حاکی از آن است در این هفته باید منتظر اولین نمایش، اطلاعات، اخبار یا حداقل یک تصویر مربوط به عنوان شوتر 2 Homefront باشیم.نسخه*ی اول بازی با این*که چندان نتوانست رضایت منتقدان و بازیکن*ها را به دست آورد، اما فروش خوب آن، THQ را مجاب کرد که ساخت دنباله*ای برای این عنوان در دستور کاریش قرار بگیرد. اما این*دفعه اوضاع کمی فرق کرده است. با بسته شدن استودیوی Kaos Studios، سازنده*ی شماره*ی اول، ساخت دنباله*ی آن به دست Crytek UK سپرده شده است و طبق مصاحبه*هایی که این چند ماه در مورد Homefront 2 با Crytek و THQ انجام شده، نشان از پتانسیل بالقوه*ی بازی و امید بالای آن*ها برای موفقیت این فرنچایز است.
Homefront 2 قرار است در طی سال مالی 2014 شرکت THQ که از ماه آوریل 2013 آغاز و در مارس 2014 به پایان می*رسد، عرضه شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 1778
|
|