|
Amir
21:24
چهار شنبه 18 مرداد 1391
|
|
DLC جدید ME3 به نام firefight هم اکنون برای X360 ، PS3 و PC در دسترس است.
این بسته الحاقی 7 سلاح جدید را در بخش Single player Campaign باز خواهد کرد.
-
Indra : sniper rifle
-
Krysae : sniper rifles
-
Reegar Carbine : assault rifle
-
Harrier battle rifle : assault rifle
-
Geth SMG
-
Blood Pack Punisher : SMG
-
Adas Anti-Synthetic rifle
این بسته به 160 Microsoft point در X360 و یا 2$ برای PC و PS3 نیاز دارد حجم آن نیز 23.39 MB خواهد بود.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1497
Amir
21:21
چهار شنبه 18 مرداد 1391
|
|
Cevat Yerli بنیانگذار کرایتک در گفتگویی با VG247 اعلام کرده که احساس می کند زمان ورود سخت افزارهای جدید فرا رسیده و حتی دیر هم شده است. همچنین او گفت که خیزی که تبلت ها در این عرصه برداشته اند می تواند تهدیدی برای سخت افزارهای کنونی باشد اگر عکس العملی از جانب مسئولان این صنعت صورت نگیرد.
Yerli در این گفتگو ابراز داشت :نمی توانیم در این مورد حس و گمانی بزنیم ، این که چه موقع نسل بعدی رونمایی خواهد شد. اما فکر می کنیم زمان آن فرا رسیده است و تأخیر هم دارد.
رئیس Crytek همچنین اظهار داشت که تبلت ها تهدیدی واقعی برای کنسول ها به شمار می روند.نسل حاضر عمر خود را کرده است و هم اکنون ما منتظر ورود نسل بعد هستیم. احتمال دارد که نسل حاضر از تبلت ها عقب هم بیفتند از نظر این که اولین وسیله ای باشند که مردم برای بازی به سراغ آن می روند.
تبلت ها فشار خود را بر روی صنعت گیم اعمال می کنند و ممکن است بر آن نیز غلبه کنند ، پس بهتر است این موضوع را در نظر داشت.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1433
Amir
21:20
چهار شنبه 18 مرداد 1391
|
|
شایعه هایی مبنی بر اینکه بازی بعدی در سری Thief در این نسل کنسول ها نخواهد بود،رواج یافته اند.اطلاعات کمی درباره Thief 4 موجود است.این بازی قرار بود برای نسل حاظ کنسول ها و PC منتشر شود،ویدیویی از بازی موجود بوده و سایت www.thief4.com هم وجود دارد،فقط همین(درباره بازی فاش شده است).
Official Xbox Magazine در بخش شایعات خود درج کرده است که Thief 4 برای انتشار روی کنسول های نسل بعد آماده شده و احتمالا اواخر سال آینده منتشر می شود.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1462
Amir
10:22
چهار شنبه 18 مرداد 1391
|
|
طراح ارشد بازی های B@ttlefield Bad Company 2 و B@ttlefield 3 آقای David Goldfarb به عنوان کارگردان، در استدیو Starbreeze مشغول به کار شد.
Goldfarb سِمَت جدید خود را در مصاحبه ای با Develop اعلام کرد.
وی در این مورد می*گوید: "من روی این بازی های بزرگ کار کرده ام و این عالی بود؛ اما من می*خواستم تا بر روی بازی های کوچک تر با سرمایه*ی کمتر که گیم پلی محور هستند کار کنم و پیوستن به این استدیو را موقعیت مناسبی برای انجام این کار دیدم. من با استدیو های زیادی مذاکره کردم اما به نظرم بهترین استدیو برای من Starbreeze و Overkill بودند چرا که آن ها پیشینه*ی جالبی داشته و چندین بازی که من به آن ها علاقه مند بوده ام در این استدیو ساخته شده اند. ساخت بازی های بزرگ برای من بسیار طاقت فرسا بود و من احساس می*کردم تا نیاز به تغییر شغل داشته و دوست دارم تا روی بازی که خودم به آن علاقه*مند هستم، کارکنم. من دوست داشتم تا به چیز هایی که علاقه دارم نزدیک شوم و این یک موقعیت بزرگ برای من بود."
Goldfarb در حال کار بر روی Payday 2 بوده و همچنین به ساخت یک IP جدید که هنوز معرفی نشده است نیز مشغول است.
خبر جدایی Goldfarb از Dice در ماه July منتشر شده بود.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1511
Amir
10:19
چهار شنبه 18 مرداد 1391
|
|
مدیر عامل شرکت Crytek آقای Cevat Yerli در مصاحبه با VG247 اعلام داشت که Unreal Engine 4 به هیچ وجه شرکت آن ها را شگفت زده نکرده و معیار نسل بعد نیز CryEngine 3 می*باشد.
هنگامی که VG247 از Yerli سوالی مبنی بر این که نظر وی در مورد موتور بازی*سازی شرکت Epic Games یعنی Unreal Engine 4 در مقایسه با CryEngine 3 چیست، ایشان پاسخ دادند: "ما CryENGINE 3 را یک موتور بازی*سازی آماده برای نسل بعد می*دانیم. ما فکر می*کنیم Unreal Engine 4 خیلی خوب کار خود را انجام داد ولی ما هنوز بر این باور هستیم که معیار نسل بعد CryENGINE 3 خواهد بود."
در ادامه از وی درمورد این که از چه ویژگی هایی از CryEngine 3 در آینده استفاده خواهد شد و این که آیا امکان معرفی موتور CryEngine 4 در سال های آینده توسط Crytek وجود دارد یا خیر پرسیده شد که Yerli در جواب گفت: "ما هنوز نگفته ایم که چه زمانی CryENGINE 4 منتشر خواهد شد و حتی این که این موتور اصلا ساخته خواهد شد یا خیر نیز را تایید نکرده*ایم چرا که معماری CryENGINE 3 بسیار به درد آینده نیز می*خورد و ما بر این باور هستیم که این موتور برای چندین سال در نسل بعد نیز کارایی داشته و قابل استفاده خواهد بود. این موتور قادر است تا گرافیک بازی های نسل بعد را نیز به خوبی پشتیبانی می*کند. حال ما به دنبال این هستیم که CryENGINE 3 را بهبود ببخشیم و با این تفاصیر، نیازی به ساخت نسخه*ی جدیدی نمی*بینیم."
لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1597
Amir
8:37
چهار شنبه 18 مرداد 1391
|
|
NEED FOR SPEED
MOST WANTED
2
NEW
SCREEN SHOTS
تعداد بازدید از این مطلب: 1792
Amir
21:29
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
جیسون روبین (Jason Rubin) که به تازگی به سمت مدیریت کمپانی THQ در آمده است اعلام کرده است که استودیو های داخلی THQ به مدت 60 روز است که فعالیت خود را بر روی چهار عنوان بازی جدید متمرکز کرده اند. او در صحبت هایی عنوان کرده است: "اولیت اصلی ما بر روی پروژه های در حال عرضه خود مانند Darksiders 2 ،South Park: The Stick of Truth ،Metro: Last Light و Homefront 2 استوار است و در عین حال پروژه های جدیدی هم به وسیله استودیو های Turtle Rock ،Collision ،Crytek و پروژه جدیدی از Patrice Désilets در حال ساخت هستند." او در ادامه عنوان کرد: "جدا از پروژه های فعلی، در طول 60 روز اخیر هر چهار استودیو داخلی ما در حال کار بر روی عناوین جدیدی هستند که من معتقدم موجبات موفقیت هایی در آینده را برای THQ فراهم می آورد." روبین اطلاعات زیادی در مورد پروژه های آتی خود ارائه نداده است اما این نکته را عنوان کرده است که شرکت به دنبال فرصت های جدید برای کسب درآمد در حوزه بازار فروش بازی ها بر روی PC و عرضه نسخه های دیجیتالی بازی ها در شبکه استیم است.کمپانی THQ در سه ماهه آغازین سال پس از مدت ها تلاش سخت با رشد میزان سود دهی روبرو شد. هم چنین کمپانی در 8 ماه اخیر با کاهش هزینه های اضافی خود توانسته است بیش از 210 میلیون دلار صرفه جویی عرضی داشته باشد.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1632
Amir
21:28
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
بنابر گفته*ی Eurogamer.cz که منبع نزدیکی به 2K محسوب می*شود، بازی Mafia 3 برای کنسول های نسل بعد منتشر خواهد شد.به گزارش Eurogamer.cz در اصل Mafia 3 قرار بود تا برای کنسول های Xbox360 و PS3 منتشر شود اما به نسل بعد موکول شد.سایت VG247 با 2K Games در مورد این مبحث تماس گرفته ولی در جواب فقط شاهد این که "2K در مقابل شایعات و حدس گمان ها بر روی اینترنت اظهار نظری نخواهد کرد" بوده است.همچنین این منبع عنوان داشته است که بازی Mafia 3 در سال 2013 منتشر خواهد شد.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1627
Amir
19:0
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
sleeping dogs
تعداد بازدید از این مطلب: 1657
Amir
18:0
سه شنبه 17 مرداد 1391
|
|
طی نمایش های اخیر Dishonored عنوان Stealth/Action Advanture استدیو Arkane و کمپانی Bethesda شاهد استفاده Corvo،قهرمان بازی، از انواع و اقسام سلاح ها و جادو ها بودیم که ممکن است بسیاری از هواداران تصور کنند که این میزان توانایی ممکن است باعث شود که سبک مخفی کاری بازی از بین برود و از بین بردن دشمنان آسانتر شود.اما Arkane نظر دیگری دارد و از هواداران میخواهد دوباره درباره این موضوع تفکر کنند.
Raphael Colantonio از طراحان و مدیران Arkane در مصاحبه ای با
Joystiq
اعلام کرد که:
نقل قول:
ما در بازی با پارادوکس سختی مواجه شدیم و آن این بود که قصد داشتیم به شما نیروهای مافوق بشری بسیار قدرتمندی بدهیم و بازیباز را به شخصی نیرومند تبدیل کنیم اما از سوی دیگر قصد نداشتیم که بازی را چندان ساده کنیم.بنابراین زمانی طول کشید تا این موضوع را درست کنیم.هر کدام از قدرت های شخصیت اصلی مدت دوام،مصرف مشخصی مانا و دیگر موارد به همراه دارد.بنابراین حتی اگر قدرت شما بسیار شگفت انگیز و خارق العاده باشد شما احتمالا با خود خواهید گفت "احتمالا بیشتر از سه ثانیه نتوانم از آن استفاده کنم!"
|
او ادامه داد:
نقل قول:
البته ما همواره با هم بحث میکنیم که این خط و میزان کجا باید باشد.آیا میبایست آن را کمی عقب تر بیاوریم و بازیباز را در استفاده از این قدرت ها محدود کنیم و یا نه به آنها آزادی بیشتری بدهیم.مطمئن باشید تا جایی که بدانیم امکان پذیر است،خواهیم پذیرفت و این قدرت ها را به بازیباز خواهیم داد.
|
حال شما خواهان قدرت زیاد در بازی هستید یا نه میخواهید با سختی در بازی مواجه شوید؟میتوانید نظرات خود را اعلام کنید!
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 2068
|
|