بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
18:7
جمعه 20 مرداد 1391




  1. سگا اعلام کرد بازی !Hell Yeah در تاریخ 3 اکتبر 2012 (12 مهر 1391) در اروپا برای PS3, PC و X360 عرضه خواهد شد. قیمت بازی 1200 مایکروسافت پوینت (12.99 دلار - 9.99 پوند) تعیین شده است.

    منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1334
بازدید : 1334
Amir
18:7
جمعه 20 مرداد 1391

امروز 2 dlc بازی lego batman در psn و live عرضه می شود در dlc اول که Heroes pack نام دارد افرادی مانند Nightwing, Katana, Shazam, Zatanna and Bruce Wayne’s son, Damian Wayne به این بازی اضافه شده اند و در dlc دوم که Villains نام دارد افرادی مانند Bizzaro, Captain Cold, Black Adam, Black Manta Gorilla Grodd وجود دارند. این کارکتر ها در حالت free قابل بازی اند.





منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 2479
بازدید : 2479
Amir
18:6
جمعه 20 مرداد 1391



اولین اسکرین شات از بازی oddworlds منتشرشد.این بازی که در حقیقت یک ریبوت از نسخه ی سال 1997 میباشد که در حال حاضر با کمی صبر میتوانید ان را HD بازی کنید.این عکس در اکانت فیسبوک این بازی گذاشته شده است و همچنین سازندگان اعلام کرده اند در این بازی با همان بازی دوبعدی خشک و بدون گیمپلی روبه رو نخواهید شد بلکه از بازی کردن OOD WORLD HD به وجد خواهید امد.

برای دیدن سایز واقعی روی عکس کلیک کنید.





منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1369
بازدید : 1369
Amir
21:33
پنج شنبه 19 مرداد 1391




به گزارش Gamasutra مدیر توسعه بازی BioShock Infinite، آقای Tim Gerritsen و همچنین طراح هنری بازی، آقای Nate Wells از Irrational Games جدا شدند

آقای Wells به مدت 13 سال با Irrational Games همکاری کرده بود ولی امروز در آپدیت اکانت تو*یی*تر خود خبر جدایی خود را اعلام کرد

هیچکس به طور دقیق نمیداند هدف بعدی Wells کدام استدیو خواهد بود ولی ایشان در اعلامیه ای در پروفایل LinkedIn خود Naughty Dog را مقصد بعدی اعلام کرد و بعد از مدتی نیزآن را حذف نمود

Gerritsen نیز خبر جدایی اش را در پروفایل LinkedIn خود تایید کرد.وی هم مانند Wells روی بازی BioShock Infinite کار می کرد

Ken Levine در مورد این وضعیت هیچ اظهار نظری نکرده است



منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1404
بازدید : 1404
Amir
21:31
پنج شنبه 19 مرداد 1391

 

 


در حالی که نسخه ی PC عنوان Sleeping Dogs این ماه عرضه خواهد شد. اطلاعاتی در مورد ویژگی های این نسخه اعلام شده است که آن را از نسخه ی کنسول ها منحصر به فرد می کند. اما این ویژگی ها برای کسانی خواهد بود که از سیستم های سطح بالایی استفاده میکنند تا بتوانند از این ویژگی ها بهره ببرند. در Channel رسمی این عنوان در یوتویپ ویدئویی منتشر شده است که اطلاعاتی را از ویژگی هایی که برای PC باز ها در نظر گرفته شده است نمایش داده می شود.

ادامه در ادامه ی مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 1499
برچسب‌ها: گیم فان ,
Amir
21:29
پنج شنبه 19 مرداد 1391
Amir
10:38
پنج شنبه 19 مرداد 1391

 


شرکت کرایتک (Crytek) به تازگی استودیو جدیدی را در کشور چین افتتاح کرده است. استودیو جدید کرایتک (Crytek Shanghai Software Co) که در شهر شانگهای واقع است بیشتر در جهت افزایش و تقویت روابط شرکت کرایتک با شرکت های آسیایی ساخته شده است.
مدیر عامل شرکت کرایتک آقای Avni Yerli در صحبت هایی عنوان کرده است: "ما پتانسیل بالایی را در بازار چین مشاهده می کنیم و هم چنین از ارتباط با شرکت های وابسطه خود در چین درس های زیادی را فرا گرفته ایم. کسانی که در طیف وسیعی از تولید بازی ها، چه در معماری ساختاری بازی ها و چه در نمایشگاه ها و کار های شبیه سازی به ما کمک های بسیاری کرده اند. پایه های شکل گیری استودیو شانگهای در واقع از زمان افتتاح دفتر سئول (نمایندگی کره جنوبی) گذاشته شد، که فرصت استراتژیک و مهمی را پیش پای ما قرار داد تا به افزایش فعالیت خود در بزرگترین بازار جهان بپردازیم." آقای Areil Cai مدیر کل استودیو کرایتک در ادامه این صحبت ها، این نکته را اضافه کرد: "حضور طولانی مدت در بازار چین این فرصت را در اختیار ما قرار خواهد داد تا به همکاری بیشتری با نمایندگان دیگر چینی بپردازیم." او هم چنین عنوان کرد: "به علاوه این حرکت موجب افزایش توجه ما به نیاز های بازار چین می شود. بنابراین فرصت جدیدی برای ما به وجود خواهد آمد تا محصولاتی را متناسب با زبان این کشور فراهم بیاوریم و از دیگر سو موجب می شود تا ما بتوانیم ویژگی های جدیدی در زمینه فناوری به موتور CryEngine اضافه کنیم. این مساله باعث افزایش رابطه تعاملی میان شرکا و تحکیم روابط دوستانه در آینده خواهد شد."شرکت کرایتک پیش از این در آلمان، مجارستان، بلغارستان، کره جنوبی، انگلیس و اکراین استودیو هایی را افتتاح کرده بود. استودیو جدید بر روی موتور CryEngine کار خواهد کرد و هم چنین موجبات افزایش ارتباط با مصرف کنندگان در بازار آسیا را فراهم می آورد. این استودیو هم چنین با همکاری کمپانی چینی Tencent بر روی عنوان Warface فعالیت خواهد کرد.

منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 1438
بازدید : 1438
Amir
10:34
پنج شنبه 19 مرداد 1391

 

 

 

در طی مصاحبه ای که وبسایت خبری Penny Arcade با کارگردان هنری (Creative Director) استودیوی بازیسازی ID Software، تیم ولتس، صورت داده، وی اظهار داشت که زمان رونمایی از RAGE، این که چهار سال قبل از عرضه ی رسمی به نمایش بازی پرداخته اند، یک تصمیم کاملا اشتباه بوده و وی پذیرفته است که آن*ها خیلی زود دست به انجام رونمایی زده اند. تیم ولتس اضافه کرد که دیگر همچین اشتباهی را مرتکب نخواهند شد.

وی در ادامه ی صحبت هایش اظهار داشت که استودیوی آن ها در آینده ، برای مقصدگاه بعدی بازی هایشان مانند Quake و Wolfenstein، دقیقا همین سیاستی که سازندگان Half Life و Skyrim پیش گرفتند، یعنی سیاست سکوت و محرمانه بودن پروژه های آن ها تا نزدیکی های زمان عرضه، اتخاذ خواهند کرد.

وی گفت: "نکته ای که از پروژه ی RAGE و همچنین کار کردن با ناشران بزرگ مانند EA و Bethesda آموختیم، این بود که ما خیلی زود [نسبت به زمان عرضه] به نمایش کارهایمان می پرداختیم."

او در ادامه اذعان داشت: "موردی که قبلا در برخی صبحت هایم به آن اشاره داشتم، نگرانی من در مورد درک درست مردم از مبارزات مبتنی با وسایل نقلیه در زمان رونمایی ما از RAGE و آن چیزی که من برای این قسمت از بازی در نظر داشتم، بود. او اضافه کرد: "نمایشهای اولیه ای که از این مبارزات داشتیم، در نهایت باعث درک نادرست مردم از چگونگی انجام این مبارزات شد."

"همه می دانند که Valve در حال کار بر روی Half Life 3 می باشد و به نظرم این که آن ها هیچ نمایشی از بازی ندارند، بسیار کار خوب و به جایی است. سرانجام وقتی آن ها بازی را به نمایش می گذارند، باعث به وجد آمدن همه ی مردم می شود."

وی با سرمشق قرار دادن سازنده های Skyrim در این خصوص، اظهار داشت: "زمانی که آمادگی کامل داشته باشیم که کارهای خود را نشان دهیم، حتما برنامه ای برای [نمایش] آن ها خواهیم چید."

وی در آخر گفت: "همه از این موضوع مطلع بودند که Todd Howard در حال کار بر روی Elder Scrolls جدیدی بود. رونمایی از بازی، ده ماه قبل از عرضه ی آن، کاملا برنامه ی مناسبی برای این کار بوده است. امیدواریم که ما نیز بتوانیم این کار را دوباره انجام دهیم."

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 1607
بازدید : 1607
Amir
21:33
چهار شنبه 18 مرداد 1391

پیش نمایش


NFS MOST WANTED

2

 

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

تعداد بازدید از این مطلب: 1601
Amir
21:32
چهار شنبه 18 مرداد 1391

اینطور که پیداست Final Fantasy 7 PC در آخر هفته ای که گذشت(یکشنبه) منتشر شد ولی فورا به دلیل شکایاتی پیرامون نقص در DRM(قفل امنیتی) از دسترس خارج شد.


Joystiq میگوید که این RPG کلاسیک به مدت کوتاهی از طریق وبسایتش در قبال پرداخت $12.70 در دسترس بود و پس از اندکی وبسایت دوباره پیغام “coming soon” را به نمایش گذاشت.به نظر میرسد جواب این موضوع نقص در سیستم امنیتی SecuROM بازی میباشد.زیرا کاربران متعددی از فروم اسکوار انیکس گزارش داده اند که سیستم امنیتی بازی خراب عمل کرده و اجازه بازی کردن را به آنها نمیداد.همچنین بازیبازها نتوانستند خارج از ساعات اداری از پشتیبانی تکنیکی SecuROM یا Square Enix بهره مند شود.

مشخص نیست که دلیل اینکه بازی فورا از دسترس خارج شد نقص در DRM بوده یا عرضه ی اشتباهی و زود هنگام بازی.این پورت PC قرار است یکی از بازیهای مهم Square Enix در نمایشگاه گیمزکام باشد که ویژگیهای جدیدی از جمله character booster و سیستم ذخیره ابری( cloud save) را به همراه دارد.
طبق گزارشی که MCV, بوسیله یکی از منابع نزدیکش به SE, داده است این انتشار "تصادفی" بوده و یزودی اسکوار انیکس بیانیه ای را در این باره خواهد داد.
منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 3468
بازدید : 3468

تعداد صفحات : 38


دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود