|
Amir
23:14
شنبه 11 شهريور 1391
|
|
Tore Blystad گفته است که در ابتدا قرار بود Agent 47 در اولین ساختار بازی از ویژگی سلامتی شارژ شونده بهره ببرد که این اتفاق عملی نشد.
![](http://images.vg247.com/current//2012/08/agent47-071212.jpg)
و حالا اقای Tore Blystad در طی مصاحبه ی خود با OPM دلیل حذف ان را گفت:" اگر دوست دارید این قسمت را هم به عنوان یک قسمت واقعی از سری بازی های هیتمن بازی کنید باید بیشتر روی ان فکر کنید مثلا اگر شما بخواهید همین طور به صورت مداوم حمله کنید و بعد برای بازیابی سلامتی خود عقب نشینی کنید تمام چالش بازی از بین خواهد رفت. ما یک سیستم Hybrid گونه برای بازی به وجود اورده ایم و مکان های مختلفی در بازی برای به دست اوردن سلامتی شما گذاشته ایم. ما میخواهیم تمام این مکانیزم های در حال ساخت را در بازی بگذاریم مثلا ما checkpoint هایی در بازی خواهیم داشت که باعث راحت تر شدن مرور بخش های مختلف بازی که بسیار بزگ است میشود. در قسمت های قبلی نوعی اثر پروانه ای وجود داشت به این عنوان که مثلا شما کاری را در یک منطقه از محیط بازی انجام میدادید و سپس عملی که انجام داده بودید گسترش پیدا میکرد و تمام نقشه های شما را خراب میکرد برای مثال شما 3 ساعت از وقت خود را صرف رسیدن به هدف خود میکردید که ناگهان شاهد این بودید که تمام کار هایی که در این 3 ساعت انجام دادید در عرض 3 ثانیه نابود میشد و همینطور ما میخواستیم بازی کنان احساس ازادی عمل زیاد کنند و کار های مختلفی را انجام دهند و با موانع بازی مقابله کنند و در طرف مقابل بازی هم با ان ها مقابله کند اما این سریعا باعث خرابی کار های شما نمیشد."
و اما در اخر این خبر به این نکته اشاره شده است که ایشان گفته اند درجه ی سختی بازی Hitman: Absolution از عنوان اول این سری هم سخت تر خواهد بود!
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 612
Amir
13:9
پنج شنبه 9 شهريور 1391
|
|
این باکس ارت برای بازی LEGO: Lord of the Rings است که برای 3DS- DS- PC- PS3 - XBOX 360- Wii و Vita در October عرضه میشود.
"بنابراین ما می خواهیم باکس ارت [آن] را به شما نشان دهیم. اگر حالتان خوش نیست، این باید شادابتان کند و گر نه شما روح [انسانیت!] ندارید!"
در زیر تصویر این باکس ارت مشخص است:
![](http://images.vg247.com/current//2012/08/llotr_ka_hr_rgb-501x600.jpg)
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 799
Amir
12:54
چهار شنبه 8 شهريور 1391
|
|
Amir
10:49
سه شنبه 7 شهريور 1391
|
|
![](http://images.vg247.com/current//2012/08/20120807_darksiders_2.jpg)
یک پچ برای بازی DARKSIDERS II برای نسخه های PS3 , X-360 و PC در سازنده ی این بازی یعنی VIGIL GAMES در دست احداث است تا مشکلات مربوط به این بازی و باگ های ان را رفع کند.
پچ مربوط به نسخه ی PC این بازی باگ هایی را که باعث می شد بازی بایستد و فرایند ان متوقف شود رفع می کند و همچنین ویژگی های جدیدی را نیز به بازی اضافه می کند از جمله : به روز رسانی هایی برای vsync , افزایش رزولوشن نقشه ی shadow , تنظیمات مربوط به X-axis و دیگر تنظیمات مربوط به کیبورد.
برای PS3 و X-360 باگ هایی را برطرف می کنند که بازیبازان و استفاده کنندگان این کنسول در حین بازی ان ها را تجربه کرده اند.
نقل قول:
اولویت اول پیدا کردن این مشکلات است.بنابرین افزایش و ارتقا پچ ها به طور خواهد انجامید.صبور باشید. |
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 606
Amir
10:48
سه شنبه 7 شهريور 1391
|
|
Kojima Productions خالق سری متال گیر در این هفته در روز 30 ام August (سه روز دیگر) در مراسم 25 سالگی سری متال گیر قرار است رونمایی ای را ترتیب دهد که به گفته خودشان صنعت گیم را "تکان" خواهد داد.این خبر که توسط Gematsu از سوی مسولان این استدیو اعلام شده،نوید رونمایی ای بزرگی را در این هفته میدهد.
البته خود جناب کوجیما خالق سری اعلام کرده است که در این تاریخ قرار است تا موتور Fox Engine جدیدشان به نمایش در بیاید و بازی ای جدید نیز رونمایی شود (که احتمالا اکنون تمامی نظرات به سوی عنوان بعدی سری Metal Gear Solid 5 خواهد رفت!). 'Fox Engine' موتور کاملا جدیدی ساخته این استدیوست که قرار است بازی های آینده را ساپورت کند و با این بازی که کوجیما وعده آن را داده است کار خود را آغاز خواهد کرد.
Chris Johns از این استدیو قبلا اعلام کرده بود که "اتفاقات زیادی قرار است در طول این مراسم رخ دهد،اتفاقاتی که تنها مربوط به هواداران سری نمیشود بلکه کل صنعت گیم را به سختی تکان خواهد داد" !!!
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 737
Amir
10:47
سه شنبه 7 شهريور 1391
|
|
در بازی Injustice: Gods Among us مبارزان Mortal Kombat توسط شخصیت های DC comic جایگزین خواهند شد و همانطور که رئیس استودیو NetherRealm یعنی آقای Ed Boon می گوید،دیگر قطع عضو (Gore) در بازی وجود نخواهد داشت.
![](http://images.vg247.com/current//2012/08/20120823_injustice_gods_among_us.jpg)
Boon به GameInformer گفت:
نقل قول:
ما خشونت های بیجا،مثل خون و قطع شدن اعضا مثل دست و پا به صورت نمایشی را با حرکات اغراق آمیز عوض کردیم.در Mortal Kombat شما شمشیری را در بدن یک نفر فرو می کردید،در این بازی شما یک ماشین را به طرف حریف پرتاب می کنید.در Mortal Kombat شما می بینید که با هر مشتی که به حریف می زنید،خون در هوا پاشیده می شود،در این بازی می بینید که ممکن است با مشت شما حریف به سمت یک ساختمان پرواز کند.هویت این بازی این است،یک مبارزه اغراق شده و شدید بین خدایان با بک گراند قابل تعامل. |
Boon همچنین گفت که تیم سازنده از بازیکنان می خواهد که برای اجرای environmental moveها (حرکاتی که بر روی محیط تاثیر می گذارند)،نسبت به زمین مبارزه حواس خود را جمع کنند.
او گفت:
نقل قول:
من فکر می کنم که این بازی باید اینگونه باشد. |
او همچنین درباره هویت این بازی افزود که رابطه با Mortal Kombat الزاما مورد پسند نیست.
نقل قول:
پیام اصلی این است که این برند کاملا جدید بوده و هویت خود را دارد و ما هم هیچ اشتیاقی نسبت به اینکه قالب های استفاده شده در Mortal Kombat را در این بازی به کار ببریم،نداریم. |
نقل قول:
با اینکه ما نسبت به داشتن Mortal Kombat بسیار خوشنودیم،اما این بازی هویت خودش را دارد. |
در مصاحبه سه صفحه ای Gameinformer با بون به اطلاعاتی درباره مکانیسم های مبارزه پرداخته می شود که می توانید در لینک بالا آنرا مشاهده کنید.njustice: Gods Among Us در 2013 عرضه می شود.
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 665
Amir
10:44
سه شنبه 7 شهريور 1391
|
|
آقای David Cage کارگردان شرکت سازنده Heavy Rain یعنی Quantic Dream حال مشغول کار بر روی عنوان Beyond Two Souls بوده که این بازی نیز مانند HR، بر پایه*ی تصمیمات بازیباز می*باشد؛ از همین رو Cage از بازیبازان خواسته تا پروژه بعدی آن ها را فقط یک بار به پایان برسانند چرا که انجام دوباره*ی آن، در تضاد با تمام زیبایی ها و نتایجی که از تصمیمات قبلی خود گرفته بودید، می*باشد.
David Cage در مصاحبه با VideoGamer اذعان داشت: "این بازی نیز مانند Heavy Rain باید یک بار به پایان رسانده شده و دیگر تکرار نشود؛ گرچه می*توانید دوباره آن را تکرار کنید ولی من فکر می*کنم بهترین نتیجه را زمانی خواهید گرفت که با فکر به انتخاب گزینه ها بپردازید و هیچ وقت فکر این که اگر تصمیم متفاوتی می*گرفتید، چه اتفاقی می*افتاد را نکنید؛ چرا که زندگی نیز همین گونه است و Beyond، زندگی Jodie Holmes است."
وی همچنین در رابطه با مرگ در بازی و تاثیرات آن می*گوید: "مرگ، واقعا چیز عجیبی است. به این منظور که گاهی اوقات به فکر این که مرگ چیست میافتید در حالی که هیچ کسی در اطراف شما نمرده است ولی وقتی یکی از عزیزانتان را از دست می*دهید، دیدگاه شما کاملا تغییر می*کند. من هیچ وقت به دین و آیین پایبند و علاقه مند نبوده ام؛ از نظر من آن ها فقط یک سری نگرش جالب هستند. یک روز در حال فکر کردن به این که مرگ بدون هیچ گونه دین و خدایی که بر بالای ابری نشسته باشد، چگونه خواهد بود؟ واقعا می*توانیم توضیح دیگری از مرگ پیدا کنیم؟ و این نظریه، نظریه ای بود که من را به سوی نوشتن داستان Beyond برد."
بازی Beyond Two Souls در تاریخ نا مشخصی از سال 2013 به صورت انحصاری برای کنسول Play Station 3 منتشر خواهد شد.
![](http://www.bazicenter.com//files/cache/files_news__786454Beyond_Two_Souls[w200h200mresizeByMaxSize].jpg)
لینک منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 987
Amir
11:28
یک شنبه 5 شهريور 1391
|
|
EA Sport طی خبری لیگ حرفه ای عربستان را برای آخرین نسخه از سری بازی های فیفا تایید کرد.این خبر در حالی اعلام می شود که طی چند سال اخیر،و نظر سنجی های انجام گرفته،لیگ حرفه ای ایران قرار بود به جمع لیگ های FIFA اضافه شود. شاید تنها دلیلی که می توان برای این اتفاق توصیف کرد رعایت نشدن کپی رایت در ایران است. البته هنوز EA Sport پاسخی در این مورد نداده است.
FIFA 13 در تاریخ ۳۰ September برای هر سه پلتفرم اصلی، و بعد از مدتی برای تمام پلتفرم های موجود عرضه می شود.
در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده می کنید:
![](http://news.dbazi.com/wp-content/uploads/2012/08/fifa-13-saudi-premier-league-screen-1-700x393.jpg)
![](http://news.dbazi.com/wp-content/uploads/2012/08/fifa-13-saudi-premier-league-screen-3-700x393.jpg)
![](http://news.dbazi.com/wp-content/uploads/2012/08/fifa-13-saudi-premier-league-screen-4-700x393.jpg)
تعداد بازدید از این مطلب: 725
Amir
11:21
یک شنبه 5 شهريور 1391
|
|
تعداد بازدید از این مطلب: 742
Amir
10:59
جمعه 3 شهريور 1391
|
|
بر اساس تحقیقاتی که شرکت Galt در کشور انگلستان صورت داده است؛درصدر بسیاری از والدین انگلستانی از بابت بیش از بازی کردن کودکان خود نگران هستند.
![](http://news.dbazi.com/wp-content/uploads/2012/08/20120823_survey.jpg)
.
این تحقیق که حدودا ۲۰۰۰ خانواده را شامل می شد؛در نهایت نشان داد که در ایام تابستان مهم ترین سرگرمی کودکان انگلستانی بازی های ویدئویی هستند و بیشتر از ۸ ساعت سر آن ها را گرم می کنند!
در پایان این تحقیقامشخص شد که از این تعداد یک ششم والدین مشکلی با بازی کردن کودکشان ندارند؛۶۴% نیز تمایلی به سرگرم شدن کودکشان با بازی های ویدئویی نداشتند.
همچنین یکی از جالب ترین نتایج به دست آمده این است که ۱۲/۵% کودکان انگلستانی دارای آیپد هستند و ۵۸۱ یورو قیمت میانگین کنسول هایی هست که هر کودک انگلستانی در اتاق خودش دارد!
منبع
تعداد بازدید از این مطلب: 794
|
|